Wednesday 20 June 2012

At last...

     Aku bukanlah perempuan yang sempurna tapi aku yang punye sekeping hati yang ingin disayangi dan dicintai oleh seorang lelaki ..

Dah lame aku nantikan saat ni , come to dear bebeh ! hehew ^..^

Walaupon aku terlepas kumbang yang cantik tapi aku dapat kumbang yang jinak . Means ? Aku kehilangan lelaki yang tak menghargai aku tetapi aku tak rugi sebab Allah dah ketemukan aku dengan seorang yang sangat menghargai aku . Sampaikan aku dapat rasekan keikhlasannye .

Nak kate cinte pandang pertame tak jugak sebab tak pernah berjumpe .
Guess what ? I'm falling in love ! even tak pernah bertemu sua . crazy right ? hahaha...:p

Aku harap sangat hubungan aku kali ni menjadi . Biar sampai ke akhir hayat . Selagi nyawa dikandung badan selagi tulah aku nak abadikan diri aku pade suami & Allah .

Tak sanggup dah pertaruhkan hati ni dalam percintaan . Dah banyak kali hati ni aku biarkan sakit . Kali ni aku takkan buat silap lagi . InsyaAllah..

Ya Allah bimbinglah aku .

No comments:

Post a Comment