Tuesday 19 June 2012

tak siap homework ler tuu...

Assalamualaikum...
hehew...kali ni aku punye entry macam gegiler cikett . Huh ! memang pon . Hai adik ,akak ,abang , sesape jelah yang bace entry ni....heeelooow !...... *tangan melambai-lambai macam pokok lalang kene tiup angin* sah gila ! hehew ^..^"

Aku ambik cuti sekolah . membatukan diri kat umah selame 2 hari . *ape celopps ?  hem..mampus ler nak menjawab dekat cikgu ni..:(  homework berlambak satu pon tarak usik ! ape ler nak jadi nyh ..


Argghh !! tension giler beb . Nak kate tak pi holiday . relaks2 ..cuti due minggu hari tu juz beberape hari je aku ade kat umah . ha tuu sebab pi holiday ler ...kl,raub,bentong,cameron...tapi yg dekat2 je la..takkan tak cukop agi der ? biaselah aku...xpenah puas bercuti !

Di kale sume kawan-kawan aku tengah bertungkus-lumus memerah otak kat sekolah , aku boleh pulak dok umah tido .best tau tak bukan tak best aku citer kat lu ...dahlah kerja khusus geografi,sejarah aku tak siap satu habuk ponggg ! acano ni ? tulah balasan orang malas....

Sebenarnye entry aku tak ade ape-ape motif pon . sie-sie je engkorang bace . hahaha ! by the way ade pengajaran nye jugak kat sini . aku bukan tak suke bagi korang bace entry kosong .

                                         
Aku pongg tak tau ape pengajarannye..:p
korang carik sendiri lah yeww ^..^

p/s : yang baik jadikan teladan , yang buruk jadikan sempadan
      : biar pasal cari kite jangan kite yang cari pasal :p

No comments:

Post a Comment